Woensdag 12 december: Musical MAMMA MIA in het Beatrix Theater te Utrecht.

Avond aan avond heeft iedereen de tijd van z’n leven bij deze gegarandeerde feel-good musical. Met meer dan 20 ABBA-hits, die briljant worden verweven in dit heerlijke verhaal vol liefde, vriendschap en hilarische momenten. Al meer dan 60 miljoen mensen over de hele wereld hebben MAMMA MIA! in hun hart gesloten. Wervelend, energiek, romantisch, vrolijk, zomers en ontroerend.

Vertrek om 17.45 uur vanaf d’n Inloop. Tegen 24.00 uur zijn we weer thuis.

Aanmelden: zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 8 november via de mail kbojanine@kpnmail.nl of telefonisch 073-5032036

Een komisch liefdesverhaal over alleenstaande moeder Donna en haar dochter Sophie. Sophie staat op het punt te trouwen terwijl haar moeder met haar bruisende verleden wordt geconfronteerd door een ontmoeting met drie voormalige liefdes. Sophie die op haar bruiloft door haar echte vader wil worden weggegeven, probeert uit de vinden wie van de drie mannen dat is. Donna’s beste vriendinnen van vroeger komen voor de bruiloft naar het eiland om herinneringen op te halen aan hun tijd als het zangtrio Donna and the Dynamo’s. Met ABBA’s bekende hits als; ‘Dancing Queen’, ‘Knowing Me, Knowing You’, ‘Super Trouper’ en uiteraard ‘Mamma Mia’.

MAMMA MIA! beleefde 19 jaar geleden haar wereldpremière op London’s West End, waar de show nog steeds te zien is. Inmiddels heeft de musical al 60 miljoen bezoekers getrokken en is deze uitgevoerd in 16 verschillende talen. In 2008 ging de filmversie van MAMMA MIA! The Movie in première en aankomende zomer verschijnt het vervolg MAMMA MIA! Here we go again. Volgend seizoen viert MAMMA MIA! de musical de 20e verjaardag in het Londense West End.

MAMMA MIA! wordt in Nederland geproduceerd door Stage Entertainment Nederland in de Nederlandse taal en in samenwerking met Judy Cramer, Richard East en Björn Ulveaus namens Littlestar en Universal. Met de muziek en teksten van ABBA-leden Benny Andersson & Björn Ulvaeus, MAMMA MIA! is geschreven door Catherina Johnson, geregiseerd door Phyllida Lloyd en de choreografie is van Anthony van Laast. Het decor is ontworpen door Mark Thompson, met lichtontwerp van Howard Harrison en geluidsontwerp van Andrew Bruce & Bobby Aitken. De arrangementen zijn geschreven door Martin Koch die tevens verantwoordelijk is voor de muzikale supervisie.

Prijs: € 85,–, eerste rangs toegangsbewijs.

Vervoer per touringcar.

Minimumaantal deelnemers: 25

Bij onvoldoende deelname volledige restitutie van de reissom.

Vertrek rond 18.00 uur vanaf d’n Inloop, de juiste tijd in de volgende nieuwsbrief.

Bedrag overmaken bij inschrijving op NL54RABO0113 5384 56