Apotheek Berlicum en de levering van medicatie

U zult begrijpen dat er in deze tijd een zwaar beroep wordt gedaan op alle medewerk(st)ers van Apotheek Berlicum.
Wij spannen ons ook in deze onzekere tijd in om uw medicatie te kunnen leveren.
De apotheek heeft wel maatregelen genomen om uw veiligheid en die van onze collega’s zo goed als mogelijk te waarborgen.

De openingstijden zijn ongewijzigd: maandag tot en met vrijdag van 8h00 tot 17h30.
En op zaterdag kunt u terecht in Apotheek Rosmalen, Oude Baan 9 in Rosmalen van 10h00 tot 15h00.

In de wachtruimte van Apotheek Berlicum mogen maximaal 4 mensen tegelijkertijd wachten op hun medicatie, waarbij we iedereen vragen een afstand van 1,5 meter richting anderen te respecteren. Ook vragen we u uw medicatie pas op te komen halen als u een mail ontvangen heeft, waarin staat dat de medicatie klaarligt. Tot slot roepen we iedereen die koorts, hoestklachten of verkoudheid heeft niet naar de apotheek te komen, maar telefonisch contact met ons op te nemen of een mailtje te sturen om een afspraak te maken. Ons telefoonnummer is: 073 5033231, ons emailadres: recepten@apotheekberlicum.nl.

We hopen dat in Berlicum en Middelrode iedereen ongeschonden uit de “Corona-strijd” komt en dat we oog voor elkaar blijven houden. Veel sterkte!

Alle medewerk(st)ers van Apotheek Berlicum