24 mei: Passiespelen Tegelen. “Hem Achterna. Een passiespel “

Zondag 24 mei 2020 gaan we met 2 bussen naar de passiespelen in Tegelen. Kosten € 55,– p.p.

Inschrijven kan tot uiterlijk 05 januari 2020!!! Vol = VOL

In dit theaterstuk van Nederlandse theaterschrijvers smelten bekende en nieuwe verhalen over strijd, onderdrukking en verdriet samen.
Maar vooral ook over liefde, vriendschap, vurige hoop en een oprecht geloof in een betere wereld. Voor iedereen herkenbaar, scherp en indrukwekkend.

De voorstellingen worden opgevoerd in een overweldigend decor in het openlucht theater DE Doolhof in Tegelen. Dit theater telt 2300 geheel overdekte zitplaatsen.

Door KBO Kring Maas-Dommel worden 2 bussen ter beschikking gesteld. Busvervoer is gratis. Via KBO Brabant hebben wij, voor de voorstelling op zondag 24 mei 2020, tegen een gereduceerde prijs 100 kaarten 1ste rang in optie kunnen nemen. Omdat de voorstelling in de namiddag plaatsvindt, bieden wij u, naast de busreis en entree, na afloop een 3-gangen diner aan voor een totaal prijs van € 55,– per persoon. Entree is inclusief een kopje koffie/thee en vlaai bij binnenkomst, pauzedrankje en gratis toiletgebruik. Ook rolstoelgebruikers kunnen mee.

Rond 12.00 uur zullen we de eerste passagiers ophalen en we zijn rond half 10 allemaal weer thuis. In maart/april zullen wij de juiste tijden bekend maken.

Voor meer informatie over deze reis kunt u contact opnemen met:

Ben van Roy, DuBOS Den Dungen 06-83551706 of

Mari Mauriks, KBO St. Michielsgestel 073- 5515865

Wilt u met ons mee dan kunt u zich opgeven bij Ben van Roy per e-mail benvanroy@home.nl. onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. Hierbij tevens aangeven dat u in Berlicum op wilt stappen.

Uw inschrijving is pas definitief als de betaling bij DuBOS binnen is. Graag het bedrag tegelijk met uw inschrijving storten op rekening van: DuBOS Den Dungen NL21 RABO 0112909035. Kaarten worden voor U gereserveerd op datum binnenkomst betaling.

Op de website van Passiespelen Tegelen ( https://www.passiespelen.nl ) staat meer over de inhoud van het verhaal e.d.