17 Dec: Sfeervolle Kerstviering met de Brabantse zanggroep “’t Kumt Vaneiges”

Op dinsdag 17 december wordt de jaarlijkse kerstviering van onze seniorenvereniging gevierd in een prachtig in kerstsfeer gebrachte zaal in d’n Durpsherd. Omdat wij als seniorenvereniging BRES dit jaar 60 jaar bestaan hebben wij een bijzondere groep uitgenodigd. Dit keer wordt de middag verzorgd door “’t Kumt Vaneiges” uit Berlicum, dat dit jaar hun 25 jarig bestaan viert. Bij velen van u wellicht al bekend vanwege hun optreden op o.a. de Brabantse avonden.

Zij zullen ons een sfeervolle kerstmiddag brengen, die begint om 14.00 uur en tot ongeveer 17.00 uur zal duren. De leden van de groep nemen ons mee in het aloude kerstverhaal en zingen prachtige liedjes, o.a. in het Brabants dialect. Het gezamenlijk zingen van een aantal bekende kerstliederen brengt ons allemaal in een mooie kerstsfeer.

Daarnaast zullen mevrouw Isabel van Baal, pastor van de Heilige Augustinusparochie en dominee Dirk Jan Bierenbroodspot van de Samen op Weg-kerk ook hun bijdrage geven aan deze middag en een kerstboodschap uitspreken.
Onze voorzitter, Herman Schunselaar, zal de middag openen en afsluiten.

Het wordt een goed verzorgde, sfeervolle en gezellige middag in het teken van Kerstmis. De kosten (inclusief koffie met kerstbrood, enkele consumpties en heerlijke hapjes) zijn € 7,50 per persoon.

Kaartjes kunt u kopen op vrijdag 22 november van 10.00 tot 12. 00 uur en op woensdag 27 november van 14.00-16.00 uur in d’n Inloop, Kerkwijk 45a in Berlicum.

Wij weten zeker dat het een hele fijne kerstviering wordt. Wij vermelden uitdrukkelijk dat er een maximum aantal kaarten van 200 beschikbaar is. Op basis van binnenkomst worden de kaarten toegewezen. We gaan ervan uit dat we een hele volle zaal hebben met deze prachtige Balkumse groep.