16 Januari : Senioren Expo Veldhoven

Van 15 tot en met 20 januari 2019 wordt in “De Koningshof” in Veldhoven weer de jaarlijkse Seniorenexpo georganiseerd.

Op woensdag 16 januari 2019 zal er een bus gereed staan die u op en neer naar Veldhoven zal vervoeren.

U kunt u hiervoor aanmelden in “d’n Inloop” op woensdagmorgen 21 november van 10.00 tot 11.00 uur.

De kosten van deze trip bedragen € 8,– per persoon, inclusief entree en op vertoon van uw ledenpas. Vertrek om 9.00 uur vanaf d’n Inloop en om 15.00 uur weer naar huis. Er is maximaal plaats voor 50 personen. Degenen die graag met deze bus mee willen moeten zich van te voren opgeven bij Ria Hoezen.

De Seniorenexpo 2019 richt zich op zo’n kleine twee miljoen mensen die de vijftig gepasseerd zijn. De expositie is ingedeeld in een vijftal thema’s nl.: Sfeervol wonen en leven, reizen, gezondheid en beweging, hobby en creativiteit en er is een infomarkt waar niet commerciële verenigingen zich presenteren en adviezen geven. Een vast onderdeel van deze expositie is een ontspannend muzikaal programma in de grote Brabantzaal van de Koningshof in Veldhoven.